Ez a story 2018-ban kezdődött Budapesten. Hol máshol, mint a VII. kerületi kocsmaparadicsom kellős közepén, egy tősgyökeres, pesti festőrestaurátor, valamint egy marketinges péntek esti közös italozásából.
A cég alapítói között található Csanda Fruzsina festőrestaurátor művész, aki az egyedi és látványos grafikák tervezéséért felel. Szenvedélyesen hozza létre a képeket személyes benyomásai és élményei alapján, és képes átadni a pesti éjjeli élet varázsát az alkotásaiban. Az ő művészi víziója és tehetsége formálja a Pest Side Story brandet. Emelett a Magyar Nemzeti Galéria festőrestaurátora, a mai napig.
Az eredeti csapatot Réti Márton marketinges képviselte, aki fontos szerepet játszott a cég indulásában és a márkaépítésben. Azonban 2021-ben úgy döntött, hogy kiválik a cégből, hogy más területen folytassa a szakmai fejlődését.
A Pest Side Story továbbra is arra törekszik, hogy egyedülálló grafikáival inspirálóés maradandó hatást gyakoroljon az emberek életére. A brand folyamatosan fejlődik és új kihívások elé néz, melyekben pesti lét misztikumát, kultúráját és szépségét örökíti meg.